wtorek, 23 lipca 2019

Czarter łodzi motorowej

Stanica Wodna w Nadbrzeżu informuje o możliwości wyczarterowania na preferencyjnych warunkach łodzi motorowej Parker Weekend 770.

W ramach wynajmu najemca zobowiązany jest do wpłaty kaucji zwrotnej w wysokości 4000 zł oraz uzupełnienia zbiornika paliwa do pełnego stanu.
Czarteru łodzi można dokonać telefonicznie 509 457 254 lub mailowo pod adresem stanicanadbrzeze@gmail.com Warunkiem rezerwacji jest wpłata zaliczki w kwocie równej 1-dniowemu czarterowi zgodnie z obowiązującym cennikiem. Wpłaty można dokonać osobiście w biurze Stanicy lub przelewem na nr konta: PKO BP 73 1020 1752 0000 0502 0006 8437

Informacja
Jacht "Parker  770 Weekend", to motorówka kabinowa (2018 r. prod.) typu camping – cruiser. To idealna łódź wakacyjna, a zarazem szybki jacht motorowy. W jachcie może mieszkać wygodnie 4-5 osób, posiada dużą koję dziobową, w saloniku ze stołu można zrobić wygodne dwuosobowe łóżko. Łódź ma na wyposażeniu morskie WC, kuchenkę parafinową, ogrzewanie WeBasto, zlew i lodówkę. Mocny 200 konny silnik "Mercury" sprawia, że jacht rozpędza się do 60 km/h przy dość umiarkowanym zużyciu benzyny (zbiornik paliwa  220 l.).
Jachtem można sterować z kabiny oraz z zewnątrz, z pokładu. Łódź należy do kategorii projektowej  C – przybrzeżna (wody morskie przybrzeżne, duże zatoki, zalewy, jeziora, rzeki (w warunkach wiatru do 6 Beauforta i przy fali do 2 m włącznie).
Łódź wyposażona jest w urządzenia do nawigacji, mapy nawigacyjne, sonar, w tym fishing mode (tryb  połowu  ryb), posiada  także mocowania wędzisk, do wykorzystania na wędkowanie.

Zapraszamy.



7 komentarzy:

  1. Fajna opcja, warto sobie spróbować. Jednak tak na "co dzień" to oczywiście tańsza opcja - kajak. Polecam każdemu popływać sobie po jeziorze, troszkę się zmęczyć. Tu kamizelka ratunkowa oczywiście jest obowiązkowa, ale nie ma problemu żeby ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja na spędzenie wolnego czasu. Tymczasem równie atrakcyjną ofertę czarteru jachtów motorowych proponuje firma Motorowe Mazury. Może ona pochwalić się bardzo bogatą ofertą sprzętu, który zapewnia wszelkie wygody niezbędne podczas odpoczynku na mazurskich jeziorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja nigdy motorówką nie pływałam, ale jestem przekonana, że dla mnie najlepszym wyborem są jachty. W takiej sytuacji jak korzystałam z czarterowanego jachtu od http://tempesta-jachty.pl/ to od razu wiedziałam, że jest to zajęcia wprost dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. 4000 zł kaucji no wydaje się całkiem sporo, nie mniej jednak czego się nie robi, żeby klimatycznie posłuchać szanty na wodzie :)

    OdpowiedzUsuń